subota, 14. svibnja 2011.

Konfiguracija CCcam.cfg


U ovom postu ću vam objasniti kako pravilno konfigurirati CCcam.cfg file koji se nalazi u Dreambox direktoriju /var/etc.

Glavne linije CCcama su C: i F: linije. C linija služi za primanje kartica od vašeg peera (korisnika), a F linija za davanje (daje dozvolu vašem peeru da prima kartice od vas preko vaše C linije koju on ima u svom configu). Kako bi vam što bolje ovo objasnila postavit ću vam i slike.

Budući sam u prethodnim postovima pojasnila kako se otvara port na routeru i radi DynDNS račun, sad imamo sve preduvjete za vlastitu C: liniju koja glasi C: natalijabutic.dyndns.tv 12000 username password


Ovo je naziv moje C-linije koju drugi korisnici moraju staviti u svoj CCcam da bi se mogli spojiti te ujedno i gledati programe preko našeg servera, a ja im moram dozvoliti spajanje na moj server dodavanjem F-linije u moj CCcam konfiguracijski file.

Primjer razmjenjivanja linija
Ako moja C-linija glasi C: natalijabutic.dyndns.tv 12000 natalija 00199 – (u ovom slučaju natalija je username, a 00199 je password C-linije), dok od osobe s kojom želim razmijeniti liniju glasi C: anamodric.dyndns.com 15600 ana 88211 tada u mom CCcam.cfg fileu mora biti prikazano kao što je na slijedećoj slici.


Dok će u njezinom CCcam.cfg fileu pisati kao na slici ispod. 


Ovime smo uspješno razmijenili linije. Sad ja mogu gledati one programe koje dekodira njena kartica (npr. Sky Italia), a ona može moje (npr. HRT) – tj. dobivamo ključeve preko njene kartice kao i ona preko naše, tako da se s razlogom kaže da posjedujemo virtualne kartice.


Ovakvim sistemom razmjenjivanja možemo imati puno klijenata, odnosno možemo biti klijent mnogim serverima s različitim karticama, tako da možemo gledati bilo koji kanal što postoji na satelitskom nebu. A najzanimljivije je što možete razmjenjivati linije s osobom koja može biti bilo gdje na svijetu, tj. vi u Hrvatskoj možete se razmjenjivati s nekim u Japanu.

Rad CCcama zahtijeva mnogo prometa na Internetu (skida nekih 10-15 GB mjesečno). Znači ako nemate flat Internet, mogli bi vam računi biti mnogo veći – STOGA PAZITE J!!

1 komentar:

  1. Pozdrav! Možete li mi preporučiti konfiguraciju za gaming računalo? Moje staro računalo je dotrajalo i na njemu je postalo nemoguće otvoriti i internet stranicu bez zastoja.

    OdgovoriIzbriši